2009. február 15.

FiDiNi

.
Itt van........, megjött FiDiNi. Mi van, ki ez? Kérdezhetitek páran.
Szóval: annyira belejöttem a pelus varrásba és persze jó páran buzdítottak is, hogy vágjak bele komolyan, hogy eldöntöttem, magasabb szinten folytatom . Blogok böngészése közben rátévedtem egy blogra és olyan szép, édes, gyönnyörű grafikák voltak rajta, hogy ott ragadtam. Gondoltam egyet és írtam a kedves blog tulajdonosnak, nincs-e kedve tervezni nekem egy grafikát. Nagy örömömre elvállalta és itt láthatjátok a végeredményt.



Kerestem egy cimke gyártót (ami nagy meglepetésemre nem volt egyszerű, ugyanis 6 árajánlat kérésből 2 válaszolt és a második is vagy 3 héttel később, mire elkészültek a cimkék), aki meglepően rövid idő alatt elkészítette számomra a szükséges mennyiséget.

És íme egy kis ízelítő az általam készített pelusokból:


És egy-két gyapjú külső is:


És hogy lehet hozzá jutni? Irány a mamami.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ildi!
A klubban láttam a pelusaidat, de akkor nem tudtam, hogy a tiéd, azt hittem vmi "külföldi". nagyon szépek, gratulálok hozzájuk. s profi a cimke is :)

Unknown írta...

Nagyon jó a grafika, és a pelus is! Gratulálok, és sok sikert az akciódhoz.

Zita mama írta...

Hali Ildi!
Gratula FiDiNi-hez! Nagyon tetszik! Csak így tovább!
Üdv: Zituci (a Mamamiról)

Vera írta...

Ildi, szeretnék veled barátkozni! :)

http://veravegakonyhaja.blogspot.com/2009/03/baratsag-egy-aranyfonal.html