2008. július 14.

Övtáska és pénztárca

.
.
Mivel elég sokat járok bolha- és lomis piacra kincseket keresni, így szükségem volt egy olyan táskára és pénztárcára, amiben biztonságban tudhatom holmijaimat és nem utolsó sorban a pénzemet. Az övtáskát egy turkálóban vásárolt 150 Ft-os tornazsákból készítettem, a pénztárcát maradék anyagból. Az töska övrészét egy régi tönkrement öv csatjával és a Mister Minit-es fiúk jóvoltából ingyen ringlikkel oldottam meg. Mivel már a tornazsákon eleve volt egy kis zseb, úgy szabtam ki az övtáska testét, hogy az megmaradjon, így két tárolórekesszel rendlekezik ez a kis szütyő. A pénztárca belsejébe varrtam egy kis zsebet a papírpénznek és egy biztonsági csattal toldottam meg. Így, ha nem akarom a táskába tenni, a nadrágom övbújtatójára is feltehetem.

Nincsenek megjegyzések: