2008. augusztus 28.

Újabb pelenkák

.
Egyik barátnőm kérésére készítettem neki pár darab pelenkát. Mivel ikrei vannak, bődületes mennyiségű eldobható pelenkát használtak, ami persze bárki pénztárcáját megviselné. Így körülnéztünk szekrényben és minden hasznosítható anyagot bevetettünk. A pelenkák belső felét plüssből készítettem. A gyorsabb száradás érdekében nem varrtam bele nedvszívó betétet, csak simán tölthetőre készítettem. Ő tetrát tölt bele. A szabásmintát egy wee weka és egy pampers pelenka kombinációjából alakítottam ki. Egyenlőre úgy néz ki, hogy bevált. Eddig 14 db készült el és még további 4 db van előkészületben.

A bal oldali pelus üres, a jobb oldali tetrával van megtöltve.


A sötétebb plüss anyag belsőként történő használata már csak azért is tetszik, mert ezen nem lesznek feltűnőek az esetleges foltok.

3 megjegyzés:

King.art írta...

Ildi, ezek is nagyon szépek! Jól látom, hogy ágyneműhuzatból készültek? Annyira szépek a szélei is, vettél végül lockot vagy ilyen szép cikcakkol a géped?

ilkuchta - Ildi írta...

Köszi Zorka4! Igen, a külsejük ágynemű huzatból készültek. Ezek még jó minőségű, magyar gyármányú, pamut ágyneműhuzatok voltak. Mivel a méretük abszolút nem passzolt a mai ágyneműkhöz, ezért döntöttünk a barátnőmmel az újrahasznosítás mellett. A baloldali lockkal lett körbevarrva, azt a barátnőm készítette. De ma végre nekem is lett egy használt lockom.

Névtelen írta...

Szia Ildi! Teljesen megfertőztetek a pelusvarrással, neki is fogok állni hamarosan, bár csak márciusban fog megszületni a baba. Köszi a sok jó ötletet és segítséget, mindig szívesen böngészek itt nálad. :) Egyetlen kérdésem lenne: ha sötétebb plüssből készül a pelenka belseje, az áztatás, mosás közben nem ereszti a színét, s fogja meg a fehéreket? Köszönettel, Timi