2008. október 15.

Gazdaságos popsitorlő és pelenka külsők

.
Ma végre egy kicsit több időm volt, és megint le tudtam ülni a varrógép elé. A kishölgy nagyon jó kislány volt, és egész nap csak evett és aludt (kisebb megszakításokkal). Maricától (http://www.babamosoly.hu/) rendeltünk korábban egy kis PUL-t, amiből pelenka külsőt akartam varrni és ezt ma meg is tettem. Két féle készült egy, aminek vannak "szárnyacskái" (bal oldali)és egy sima "szárnyacskák" nélkül (jobb oldali Zsófin).

Imádom a szárnyacska nélküli verziót, nagyon bevált. Simán kibírt 3 órát, pedig a belső már rendesen pisis volt. Csak a gumi szegély kezdett nyirkos lenni.






















Ezeken kívül készítettem még mosható popsitörlőket. A terhesség alatt úgy gondoltam nekem nem kell ilyen, jó lesz az eldobható. Miután összeszámoltam, hogy az elmúlt cirka 6 hét alatt hány csomag törlő fogyott el (8 csomag, pedig én még spórolós vagyok!!!!), úgy döntöttem ez nem mehet így tovább. Vettem az Ikeában 2 db Saxan törölközőt (780 Ft volt a 2 db) és feldaraboltam, leszegtem és kész is. Piros szegélyt készítettem neki, mert így egy kicsit vidámabbnk hatnak. 16 db lett belőle és nagyon jók. Azért választottam a sárgát, mert nem igazán látszódnak a foltok. Mivel nem engedi a színét a fehér ruhákkal is moshatom (nem fogott meg semmit).


Mivel nálunk a peluscsere a fürdőben történik, így amikor leteszem a pelenkázó lapra Zsófit a csap alatt benedvesítem és máris használatra kész. Amióta ezt használom egy peluscseréhez elég 1 db törlőkendő, míg az eldobhatóból általában min. 2 db kellett (Zsófi minden pelenkába belekakil még, remélem ez az idő múlásával ritkul egy kicsit).


Nincsenek megjegyzések: