2008. október 31.

Egy kis játék - Kipécézve

.
Egy újabb játék a neten. Két ismeretlen ismerős is meghívott ebbe a játékba Zoka4 és Kmedike (mamamis barátok). A játék lényege, hogy bemutassunk 7 pontban az általunk fontosabbnak tartott 7 "tulajdonságunkat". Mivel elég korán van még a gyerekek és apa még alaszanak, így most talán jut időm egy röpke bemutatkozóra.


Játékszabályok:

1. Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról 7 dolgot - ez nem is olyan egyszerű.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba! - És ez az ami a lehetetlen kategóriába tartozik. :( Akit kipécéznék, azt már rég kipécézték :) !
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!


Szóval az a bizonyos 7 dolog:

1. A legfontosabb dolog az életemben a családom. Két gyermekem és a férjem.

2. Imádok varrni, bár a varrónők szemében én csak kontár lennék, de nem baj. Nekem ez a kikapcsolódás a hétköznapok zűrzavarában.

3. Rendetlen vagyok. Mindig is azt vallottam, hogy a lakás van értünk és nem mi a lakásért. Nem steril a lakásunk, látszik rajta, hogy négyen lakják egy 4 évessel az élén!

4. Szeretek főzni, bár az utóbbi időben nincs túl sok időm ilyesmire.

5. NETFÜGGŐ vagyok!! 2 nap után elvonási tüneteim vannak, főleg ha elutazunk. Bár ez a probléma kezd megoldódni....

6. Másik mániám a mamami.

7. Van egy szégyenfoltom is: 2001-ben leállamvizsgáztam, de azóta sincs nyelvvizsgám. A nyelvek terén totál analfabéta vagyok, már mindennel próbálkoztam (német, angol, francia, eszperantó).

1 megjegyzés:

Orsi írta...

Próbáltad már a cigányt, egy csomó csoporttársam ebből nyelvvizsgázott és két hónap alatt megtanulták! :)