2008. június 27.

Mosható pelenkák

.
Már nem is emlékszem, hogy mit kerestem a neten, a lényeg az, hogy véletlenül rákeveredtem a Babanet - Pelenka: melyiket válasszam? című fórumára. Ahogy beleolvastam, hirtelen elkapott a vágy, hogy minél többet tudjak meg a témáról. Megfertőzött a téma és úgy veszem észre végzetesen.

Persze az első reakcióm nekem is az volt, hogy a 21. században minek bajlódni textilpelenkával (hiszen az én fejemben csak a tetra létezett, mint mosható pelenka), aztán megláttam egyet a neten és utolért a végzet!! Én is ilyet akaroooook!!!! Egyedül az ára volt egy kicsit visszatartó, hiszen sokkal könyebb apránként megvenni az eldobhatót, mint egyszerre egy mosható készletet. De rövid fejszámolgatást követően már biztos voltam abban, hogy családunk legújabb tagjával igenis meg fogom próbálni a mosható pelenka használatát. Persze először rám is furcsán néztek a játszótéri barátnőim (hasonló korú gyermekeik vannak), aztán meggyőztem őket (remélem!?), hogy van benne ráció. Megpróbálom, és ha végképp nem boldogulok vele visszatérek az elodbhatóshoz (de most már biztosan csak lebomló pelsut vennék eldobhatósból). Legalább megpróbáltam!!!

Egy véletlennek köszönhetően meg is vettem életem első mosható pelusait: Kushies Ultra 4-10 kg-ig. Egyik nap bementem abba a baba bizományiba, ahova beadtam az egyik babakocsinkat. Kifelé jövet valami megütötte a szememet a pénztárgép mellett. Mosható pelenka!!! Kerestem az árát. Csak egy sima árazó cédulát láttam az alján 1980 Ft-tal. Megkérdeztem a tulajdonos hölgyet, hogy darabja ennyi? Erre nézett rám bárgyún és rávágta, hogy nem. Hát persze, hogy az egész csomag. Kibontottam, hogy megnézzem, hogy milyen a belseje. VADONAT ÚJAK, MÉG MOSVA SEM VOLTAK!! Belül persze már eljártam az örömtáncot, de tök nyugodtan mondtam, hogy megveszem. Mikor már kifizettem, akkor kérdezte meg az eladó, hogy valójában mi is ez. Elmondtam neki, és amikor a bolti árát is, na akkor kapaszkodott meg a pult szélében. A hazafelé vezető úton végig vigyorogtam! Örültem, mint majom a farkának. Nem lehet, hogy nekem ilyen szerencsém legyen! És íme egy kép a szerzeményről:




Ezt követően az egyik aukciós honlapról vettem 4 db Popolini Two Size. Alig vártam, hogy végre megérkezzenek! És amikor megjöttek? Beléjük szerettem. Annak ellenére, hogy használt pelenkákról van szó, gyönyörűek.



Nem sokra rá, sikerült még használt Popolini pelenkákhoz hozzájutnom nevetséges összegért (az egész 35+7 db-os készlet 6000 Ft volt)!! Ebből eladtam 7 db-ot, így ingyen volt az egész!
Ennek köszönhetően lett még 15 db Popolini One Size-om, 2 db Popolini Ultra Fittem és 2 db Popolini Kombolinom (amit később egy kicsit átalakítottam). Ezen kívül volt még a csomagban mosóháló, 13 db vadonatúj betét a One Size-okhoz és 2 db Popolini L-es külső. Egy-egy darab mindegyikből:


Ezzel azt hiszem már igencsak teljes a készlet, nem is kellene több pelenka. De.....

Nincsenek megjegyzések: