2008. június 24.

Táskák

.
Be kell vallanom, hogy én is a TÁSKAMÁNIÁSOK csoportjába tartozom. Sosincs elég és az épp aktuális célnak megfelelő táskám. Így, ha épp spórolós kedvemben vagyok, vagy nem találok a turkálókban olyat, amire szükségem lenne, leülök és megvarrom vagy átalakítom a már meglévőt.
A lenti két táska is így készült.

A narancssárga, egy turkálóban vásárolt párnahuzatból készült játszótéri használatra. A belsejében helyet kapott mobil- és cumisüveg tartó is. A maradék anyagból készült hozzá egy jó erős bevásárló szatyor és egy szatyortartó szütyő is. A két szélére varrt fülecskék lehetővé tették, hogy ráakasszam a babakocsi tolókarjára. Imádtam.



Mivel álmaim pelenkázó táskájáról lemaradtam a neten, így kénytelen voltam valami más megoldást találni. Sajnálok több ezer forintot kiadni egy táskáért, amiben persze biztosan találok valami kivetni valót, így egy már meglévő táskámat alakítottam át a célnak megfelelően. Mivel most kislány van a pocakban (csak 99,999%), így valami lányos mintát szerettem volna az elejére. Ezt a katicát egy böngészés közbe talált poszterről koppintottam le és a kisfiamnak is nagyon tetszik a végeredmény. A belsejébe plussz zsebeket és tárolókat varrtam egy enyhén víztaszító anyagból. Így nem csak plusz tárolókat nyertem, hanem egy kis tartást is kapott a táska.

Nincsenek megjegyzések: